Abonament de mentenanță IT

Modul de lucru pe care îl propunem este prin contract de mentenanță IT cu abonament lunar, această formulă oferind beneficii importante cum ar fi: predictibilitatea costurilor (tarifare lunară fixă), securizarea si dezvoltarea optimă a sistemului informatic.


Caracteristicile abonamentului de mentenanță:
  • transmiterea solicitărilor prin email sau telefonic (dialog cu oameni, nu cu roboți)
  • intervenție remote in cel mult 30 minute de la semnalarea problemei
  • intervenție cu deplasare în cel mult 3 ore de la semnalarea problemei
  • număr de intervenții nelimitat, fără niciun alt cost suplimentar
  • consultanță gratuită in vederea dezvoltării sistemului informatic
  • monitorizare continuă a echipamentelor vitale
  • perioadă contractuală nelimitată fără taxă de reziliere
  • fișe tehnice în format electronic pentru computere/laptopuri/servere
  • istoricul intervențiilor

Dacă pentru companiile cu infrastructură IT redusă externalizarea serviciului de mentenanță reprezintă in primul rând o soluție de reducere a costurilor, pentru companiile cu infrastructură IT de anvergură externalizarea acestui serviciu ar trebui să țintească securitatea sistemului informatic, scalabilitatea si fiabilitatea acestuia, în virtutea faptului că o companie specializată și cu experiență îndelungată are expertiza si capacitatea logistică necesară îndeplinirii acestor deziderate.